Einde seizoen, tijd om kleding en sleutels in te leveren!

In voorbereiding op het volgende seizoen gaat de kledingcommissie aan de slag met het innemen van alle tassen met wedstrijdshirts, persoonlijk uitgegeven kleding én sleutels.

Kleding wordt vervolgens gecontroleerd en waar nodig vervangen en/of aangevuld zodat alles bij de start van seizoen 2023/2024 weer klaar voor gebruik is. De ballenhokken zullen in de zomerstop worden gereorganiseerd zodat ook de nieuwe teams volgend seizoen voorzien zijn van een plaatsje voor hun trainingsmateriaal.

Er zullen 4 inlevermomenten zijn, maak hiervan a.u.b. allemaal gebruik, jullie besparen de kledingcommissie hiermee veel extra werk.

  • woensdagavond 21 juni van 18.00 tot 20.00
  • zaterdagochtend 24 juni van 09.00 tot 12.00
  • woensdagavond 28 juni van 18.00 tot 20.00
  • zaterdagochtend 1 juli van 09.00 tot 12.00

Trainers en leiders die ook volgend seizoen actief blijven hoeven hun persoonlijke MZC’11-kleding niet in te leveren. Wel de sleutel van de ballenberging!!