Vanmiddag (25 april) waren Mirthe en Annieke in de Kuip

Mirthe won tijdens de laatste editie van het MZC’11 Rad van Fortuin twee kaarten voor Feyenoord – FC Groningen.

Vanmiddag waren Mirthe en Annieke in de Kuip. En aan de foto’s te zien hebben de dames een leuke middag gehad.

.