Zeer geslaagde eerste editie van het MZC’11-darttoernooi
Gisteren, 18 april, werd de kantine omgetoverd tot een darttempel die in Engeland niet zou misstaan. Om 19.00 uur begon de strijd om de finaleplaats. In het totaal deden 32 deelnemers hun uiterste best om bij de laatste 2 te eindigen.
Uiteindelijk waren het Tom Jonker en Thijs Rombouts die, aangemoedigd door de al uitgeschakelde deelnemers en toeschouwers, de finale speelden. Het was Thijs Rombouts die de eerste editie van het MZC’11- darttoernooi op zijn naam schreef.
MZC’11 dankt Werner Boot voor de organisatie, de vrijwilligers die de deelnemers en de toeschouwers van een drankje hebben voorzien en Dikke Toren Shoppie en Frituur Plan West voor het beschikbaar stellen van de prijzen.







