Ook spelers van JO16-2 behalen diploma Pupillenscheidsrechter

Met trots kunnen we melden dat ook een aantal spelers van de JO16-2 zijn geslaagd voor de cursus Pupillenscheidsrechter. Gisteravond ontvingen zij het certificaat uit handen van KNVB-docent Youri Kuipers. Gefeliciteerd mannen!

Ook deze spelers zijn de afgelopen maanden volop bezig geweest met de spelregels rondom de wedstrijd en hebben deze in de praktijk gebracht bij onze jeugdteams.

Ze mogen zich nu officieel gediplomeerd pupillenscheidsrechter noemen. Een mooie prestatie waar zij trots op mogen zijn!

In het nieuwe voetbalseizoen zullen de nieuwe pupillenscheidsrechters regelmatig wedstrijden binnen MZC begeleiden. We wensen deze mannen daarbij veel plezier en succes!